10/12/2006

دهه فجر
یادش به خیر. آموزشی بودیم. دوران خدمت مقدس سربازی! یادمه عقیدتی سیاسی پادگان به مناسبت دهه فجر درحال تهیه و تدارک یه سری برنامه های هنری و سرگرم کننده از قبیل تاتر و موسیقی بود. از تموم یگانها هم خواسته شده بود که اگه کسی هست که در زمینه تاتر یا موسیقی تجربه داره را معرفی کنن به عقیدتی سیاسی. از قضا بنده هم بنا به اصرار دوستان و به خاطر اینکه تجربه مختصری در زمینه تاتر و موسیقی و یه سری هنرهای دیگه داشتم داوطلب شدم. البته از شما چه پنهان بزرگترین دلیلش شاید به خاطر فرار از نگهبانی بود. چون طبق دستور فرمانده عقیدتی سیاسی پادگان کلیه برگزار کنندگان این مراسم از نگهبانی شبانه (و روزانه) معاف بودند.
عده زیادی برای این مراسم داوطلب شدند که من به همراه بیست و چند نفر دیگر برای برگزاری این مراسم انتخاب شدیم.
پس از حدود یک ماه تمرین از ما خواسته شد که برنامه را برای رییس عقیدتی سیاسی پادگان ( یه حاج آقایی که الان اسمشون یادم نیست) و چند نفری از بچه های انجمن اسلامی پادگان اجرا کنیم که حاج آقا و بقیه از قابل اجرا بودن برنامه..محتویات برنامه (اعم از ارزشی ..آموزشی.. و...) و خلاصه از همه نظر مطمئن بشن.
اتفاقا یادم میاد که حاجی مخصوصا از اجرای من خیلی خوشش اومد و خیلی منو تشویق کرد که حتما کارمو ادامه بدم.
وقتی روز بیست و دوم بهمن ما برنامه ها را برای کادر فرماندهی پادگان اجرا کردیم چنان با ابراز احساسات و تشویق حاضرین مواجه شدیم که خستگی یک ماه تلاش شبانه روزی یکباره از یاد همه بچه ها رفت. فرمانده پادگان (یه حاج آقایی بود سردار که الان اسمشون یادم نیست) هم شخصا از من تشکر کرد بعد از اجرای برنامه. یادمه بعد از مراسم یک هفته مرخصی تشویقی از طرف فرمانده پادگان به من و بقیه بچه ها داده شد.
دیروز ایمیلی از یکی از همون بچه های پادگان دریافت کردم که بعد از سالها منو از طریق یه سایت دوست یابی پیدا کرده بود! این ویدیو را برام فرستاد. مال مراسم همون روزه..قسمتی که من در حال اجرای برنامه هستم. از اون موقع سالها میگذره ولی خاطره اش همیشه تازه اس. یاد حاجی به خیر.