1/19/2004

شوخی با متبوع ات!!
خورشید خانوم
آخ حیف شد.. تزم تموم شد حالا مجبورم کلی وقت صرف کنم تا یه چیز دیگه پیدا کنم که بتونم دو سال آینده را درباره اش ناله کنم!
پینکفلویدیش
آخ حیف.. تز صنم جونم تموم شد ولی خوب طوری نیست.. من نمی خواد دنبال چیزی بگردم چون همیشه یه چیزی هست که من به خاطرش بپیچم به پر و پاچه همه که چرا همه به پر و پاچه من میپیچن و این حرفها..
تو کاپوچینو شماره 09132288000 ( مزاحمم نشین.. این شماره موبایلم نیست.مگه من بی کلاسم که 0913 باشه موبایلم؟. فحش میخواین یا تو گوشی؟ ) هم این مطلبو کامل نوشتن.. دستشون درد نکنه .حالا باز میان میگن این دختره ردیو هد گوش نداده زده به سرش .. اما آخه زندگی خصوصی من به شما چه ربطی داره؟

سردبیر خودم: تز خورشید خانوم تموم شد خوشبختانه . دقیقا از فردای اون روزی که من اکس حزب اللهی آپ گرید شده وبلاگ راه اندازی کردم پیشگویی کرده بودم که بالاخره یه روزی خورشید خانوم از تزش در برابر این استادهای حزب اللهی پابوگندوی شپشویی که مخالف نهضت وبلاگ نویسی و صبحانه من هستند دفاع خواهد کرد.. دیدن گفتم؟ اینم لینکش تو لینکدونی..(اینم یه لغت جدید که من به فرهنگ لغات ضایع فارسی اضافه کردم و به مسعود بهنود هم گفتم دیگه از لغت ضایع استفاده نکنه که خیلی ضایع عربیه.. بجاش بگه تابلو! یا 3! )..
زیتون:
1- توانا بود هرکه دانا بود
2- خورشید خانوم تزش را دفاع کرد.. باریکلا.. منم از فرط خوشحالی رفتم سوپ را با روغن زیتون و خورده نونهای مونده از اون آقانونواهه که نوناش سوخته بودش و یه شونه تخم مرغی که از حسن آقا بقال با اون لواشک ها خریده بودم مخلوط کرده و خوب به هم زده و سه قاشق گل گاو زبان اضافه کرده و تفت میدهیم تا همه ببینند که من چقدر خانوم هستم و چقدر ابتکار عمل دارم اما بدشانسی در همون موقع بود که گربه از بالای کابنیت آشپزخونه جفت زد روم منم فکر کردم دزده !بعدش تازه فهمیدم که من بهتر از ادگار آلن پو مینویسم.
3- راستی چرا اینقدر من آدم خوب و عاقلیم؟
4- من تصمیم گرفتم دیگه چیزی نگم به کسایی که میگن چرا نصف صفحه کامنتهای من از طرف خودمه!

وب نوشت:
من از طرف آقای خاتمی رثیس جمهور و به میمنت و مبارکی پایان یافتن تز خورشید خانوم را تبریک گفته و لازمه عرض کنم که دوستان..درسته که من معاون رثیس جمهور هستم ولی این باعث نمیشه که من بلد نباشم با موبایلم عکس بگیرم! امیدوارم بقیه جوانان رشید این مملکت در دفاع از تزهاشون موفق باشن و برن جدای از مسثولیتهای حقوقی و رسمیشون موبایل دوربین دار بخرن و به همدیگه جوک بفرستن!
اینجاست که مشخص میشه من چقدر اصلاح طلبم.. نه؟
کاپیتان هادوک:
تز
شبح:
در این مقاله سعی کرده ام از خورشید خانوم و تزشون دفاع کرده باشم که به قول مرحوم شاملو رفیق چندین و چند ساله خودم که یادش به خیر قدیما در یه کاسه آبگوشت میخوردیم و همیشه به ریز بینی و نکته سنجی من اذعان داشت و بنده نیز به نکته سنجی و ریز و درشت بینی خودم میبالیدم و هنوز هم میبالم... وکیل مدافع به این شبحی نوبره والا!(یا یه همچین چیزی!)
دندانپزشک:
ببینم! حالا دیگه چشم ما رو دور دیدین طنها طنها رفطین دفاع ازطظ؟ حالا درسته ما رفتیم طوکیو واسه خودمون قیافه میگیریم اما این درست نیست که ما رو که رفیق قدیمیتون بودیم رو دو دره کنین تنها تنها برین دفاع! ناصلامتی من دکطرم..اونم دندانپزشکی (و نه دندانسازی) (راستی دکتر را با کدوم ت مینویسن؟ دسطه دار؟)که در نیمه سوم دهه سوم قرن چهارم زندگیش پامیشه با ایران ایر میره توکیو.. آخه یکی نیست به من بگه تو چرا با اتوبوس های ایران پیما نمیری که کلاست نیاد پایین و نخوان دو درت کنن!!انگار یادتون رفته که در آسمون باز شده و همین یه دندونساز(دندون کش) از توش افتاده پایین!
نوشی و جوجه هایش:
امروز صبح خوابیده بودم که دیدم ناشا داره چشماشو میماله و میگه مامانی مامانی ... تز یعنی چی؟ یهو یاد بچه گیهام افتادم که چقدر ناز بودم(یا حداقل مامانم اینطوری فکر میکرد!).. گفتم عزیزم کی بهت گفته اینو؟ گفت آلوشا از اون آقاهه شنیده .. گفتم کدوم آقاهه؟ گفت مگه چند تا آقا داریم .. خوب پینکفلویدیش دیگه!.. نشستم موهاشو شونه کردم و براش توضیح دادم که اولا پینکفلویدیش آقاهه نیست و خانومه است..و براش گفتم که خودم هم نمیدونم تز یعنی چی.. اما فکر کنم هرچی هست یه ربطی به اون آقاهه داشته باشه.. گفتم کدوم آقاهه مامانی؟ گفتم مگه چند تا آقاهه داریم؟ معلومه دیگه.. آقای همسر!
بقیه اش باشه واسه بعد.