1/23/2003

تو ایران انگار این موضوع تاکسی مرسی و اتو زدن واین چیزها خیلی مده.
به درست و یا اشتباه بودن این قضیه کاری ندارم. فقط موضوعی که چند روز پیش از یکی از دوستان شنیدم برام جالب بود. اینکه نیروی انتظامی یه سری مامور مخفی دختر داره که خودشون بهشون میگن تله! این دخترها که بعضا خوشگل و خوش لباس هم هستن فقط کافیه که به تور پسر بخت برگشته علاف (که تعدادشون هم تو ایران کم نیست) بخورن. پسر بخت برگشته هم غافل از اینه که ماموران همیشه در صحنه و سلحشور نیروی انتظامی مثل گرگ در کمین نشسته ان و مثل عقاب الان رو کله اش فرود میان خوشحال و امیدوار دختره را سوار میکنه..
مامورا هم سوت ثانیه طرف را دستگیر میکنن. دختر که همون موقع ولش میکنن بره(مامور خودشونه خب!!) و پسر بیچاره هست که باید ماشینش توقیف بشه و البته اگه کاست و سی دی هم توش داشته باشه (صرفنظر از مجاز یا غیر مجاز بودن) که اونها هم صورتجلسه خواهد شد.
آخر کلام اینکه یارو خیلی زرنگ باشه حداقل بیست روز طول میکشه که مراحل اداری و دادگاه و این حرفها رد بشه و بتونه ماشینش را پس بگیره. پس حداقل بیست روز پول پارکینگ شبی 800 تومن بعلاوه جریمه هر سی دی پنج هزار تومن و هر کاست هزار تومن. بعلاوه اغفال دختران که جریمه ش حتما خیلیه!! بعلاوه بیست روز دوندگی و بیکار شدن از کار وزندگی. این سناریو روزانه حدود صد بار (به گفته خود یکی از ماموران انتظامی) تکرار میشه . این جریمه ها هم عمده اش همون جریمه پارکینگ هستش که مستقیما به حساب نیروی انتظامی ریخته میشه.
حالا با این صورت مسئله به این گندگی حتما میتونین حساب کنین در آمد روزانه صاحب پارکینگ را!! مخصوصا اگه صاحب پارکینگ فرمانده نیروهای انتظامی منطقه و رثیس کل یگان ویژه امداد (یا یه همچین چیزی) باشه.
این را برای یکی از دوستان نزدیک من در ایران همین چند روز پیش اتفاق افتاده بود و در راستای اینکه مشابه این مسثله هم برای اینجانب در سفری که تابستان گذشته در سفرم به ولایتمون ! اتفاق افتاد (تنها تفاوتش جرم اینجانب بود .. ایجاد آلودگی صوتی!!...) اینجا نوشتمش!!!