11/29/2002

من نمیدونم چرا همه سالگرد افتتاح وبلاگاشونو میدونن غیر ازمن. همه میدونن که در چه روز و چه ماهی بود که شروع کردن به نوشتن وبلاگ. اما من اصلا یادم نمیاد. حالا این که اصلا جای تعجبی نداره. من حتی تاریخ تولد دقیق خودم را هم نمیدونم. شناسنامه بنده را موقعی که متولد میشم به تاریخ شیش ماه زودتر میگیرن که من یک سال زودتر برم مدرسه . چه حساب کتابهایی !!! اونهم بابای من که نصف بیشتر کارها و تصمیمای توی زندگیش را همینطوری بی حساب کتاب و الکی میگرفته و بعضا هنوز هم میگیره!
خلاصه اینکه تاریخ تولد شناسنامه ای بنده اول مرداد ماه هست اما میدونم که متولد بهمن هستم. اما روزش را نمیدونم. هرکسی هم یه چیزی میگه. مادرم میگه که " فکر کنم بیست و پنجم شیشم هفتم ... بهمن بودش" . پدرم هم میگه که نه اوایل اسفند بود. خلاصه ما که سر درنیاوردیم. ما هم همون شناسنامه را ملاک کار قرار دادیم!!
حالا اینها راگفتم که اینو بگم. که من یادمه پارسال یه خورده زودتر یا دیرتر از یه همچین موقعهایی شروع به وبلاگ خوندن و نوشتن کردم. این هم که گفتم پارسال بخاطر اینه همش یک ساله که وبلاگ نویسی راه افتاده. اما نمیدونم چرا من همش فکر میکردم که دو سه ساله دارم وبلاگ میخونم!!
بله خلاصه اگه الان بپرسین که دیروز ناهار چی خوردی یادم نیست چه برسه بدونم دقیقا چه ساعت و روز و ماهی از پارسال بودکه وبلاگ نویسی را شروع کردم. راستی راستی اینها این همه دقیق هستن توی ثبت این طور چیزها یا اینکه همینطوری الکی یه تاریخ میپرونن؟؟