11/15/2003

ببینین من چه دست و دلبازم؟؟
یه سری سی دی از ایران آورده بودم.. یه سری هفت تایی که توی این هفت تا سی دی هر نوع نرم افزاری که بخوای پیدا میشه.. از چندین نوع سیستم عامل بگیر برو تا نرم افزارهای برنامه نویسی.. بیا تا گرافیک و طراحی و مهندسی و نقشه کشی.. دوباره برو تا نرم افزارهای شبکه... بعدش باز دوباره برگرد بیا تا نرم افزارهای مربوط به اینترنت و چه میدونم موزیک و داونلود و هزار کوفت و زهرمار دیگه ... تا دیکشنری به شونصد نوع زبون مختلف... خلاصه تقریبا هرچی که دلت بخواد..
اینو من ایران خریدم ده هزار تومن... امروز به یارو پسره که همکارمه نشونش دادم دهنش باز مونده بود... این همه نرم افزار یه جا ندیده بود.. وقتی بهش گفتم قیمتشو (حدود ده دوازده دلار) قیافه اش دیدنی بود... این هم که خوره کامپیوتره...نشستیم یه حساب سر انگشتی کردیم دیدیم همه اینها را بخوایم اینجا بخریم یه چیزی حدودای صد هزار دلار پامون آب میخوره... دادمش بره صد هزار دلار را کپی کنه عشق کنه..
بعدش شروع کرد به سیاستهای خارجی خودشون ایراد گرفتن که ما چرا باید ایران را تحریم اقتصادی کنیم که حالا نتونیم روی این چیزها کنترل داشته باشیم و حق کپی رایت و این حرفها بگیریم ... و اینکه مسلما دولت ایران هم که به این چیزها توجه نداره... منم گفتم آره خوب درست میگی.. پس سی دی ها رو نمیخوای دیگه ... آره؟؟؟ گفت نه.. حالا این دفعه را یه کاریش میکنیم... !!!!
ولی خنده دار ترین جوکی که میشه پیدا کرد اون پایین جلد سی دی ها نوشته... کلیه حقوق این محصول محفوظ و متحلق به شرکت ... میباشد. هرگونه کپی برداری از این اثرممنوع است (و منوط به اجازه نویسنده میباشد... ما که کپی گرفتیم .. شما هم برین اگه تونستین نویسندگان این شصت هفتاد تا برنامه را پیدا کنین برین ازشون اجازه بگیرین!!)

تو ای پری کجایی!
بهش میگم اینکارا رو با من نکن... گوش نمیده..هی آدمو هوایی میکنه... ولی این یکی" تــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوپه" .